luni, 27 iunie 2016

În stele cred și-n vise

Luiza-Adriana Grama








Mă cerți și-mi spui: - Naivă!
că-n stele cred și-n vise,
Dar n-am gânduri ascunse,
nici paradisuri stinse,
N-am să dărâm biserici
și n-am să le ridic,
Vreau doar misterul vieții
să îl dezleg un pic.



Știu sigur, sus în stele,
există cineva
Și chiar de nu-i văd chipul
eu simt prezența sa.
- Ne tragem din maimuță !
îmi spui și îmi zâmbești.
- Și-atunci de ce port dorul
luminilor cerești?



- Sus nu există stele
și nu există timp,
Măsori în van cu ele
zi, lună, anotimp.
- Eu doar îmi măsor clipa
pe care-o am aici.
Spunându-mi toate-acestea
mai tare mă ridici.



Prefer o viață-ntreagă
să cred într-un eres.
E drumul meu în viață,
pe el eu l-am ales,
Și dacă-n moarte aflu
că nu mai e nimic
De viața ce am dus-o
tot n-am să mă dezic.



Decât o viață-ntreagă
să nu crezi în nimic
Și să te vezi mai mare,
când tu ești mult prea mic,
Și să te-aștepte-n stele
chiar însuși Dumnezeu,
Nu e mai bine poate

să-mparți eresul meu?




























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu