duminică, 26 iunie 2016

UN ZÂMBET

Valy Plugar







Un zâmbet naşte o iubire.
Un zâmbet deschide un drum.
Un zâmbet e ocean de fericire,
În care se scaldă, numai omul bun.



Fără motiv, deodată zâmbesc.
Norii se transformă în lumină!
Din suflet în viaţă îmi doresc,
Pământul, în zâmbet să ne ţină!



Am pierdut lacrimi, fără să zâmbesc.
N-am simţit adierea mării.
Azi, vreau, clipa s-o trăiesc,
Că zâmbetul, e parfumul verii!



Mi-ai zâmbit cu zâmbet suav.
Uragane fierbinţi în inima mea.
Lumina din perle, un şirag,
Mi-a adus dragostea ta.



Un zâmbet potoleşte valuri furioase.
Când corabia vieţii, prea tare lovesc.
Ridică bariera din vorbe urâcioase.
Şi drumul vieţii, în aur îl spoiesc.



Dăruieşte un zâmbet celui ce-a pierdut.
Mirajul vieţii şi o floare
Să mai uite din tot ce l-a durut,
Că viaţa este trecătoare.



Prin zâmbet, iubirea preţuieşte.
Prin zâmbet, curge dragostea.
Opreşte-te, azi, şi frumos zâmbeşte,

Că zâmbetul îţi schimbă, mult, viaţa!




























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu