vineri, 23 octombrie 2015

Oriunde


Sandu Alrox








De îndată ce închid ochii te văd,
i-am deschis şi te văd,
simt mirosul tău.



Tot ceea ce nu am făcut și am spus
mă urmăreşte,
mă simt nebun.



Vreau doar, ca inimile noastre,
să bată la unison,
iar eu să respir cu tine și tu cu mine.



Oriunde mă duc
orice lucru se poate întâmpla
de-a lungul cursului existenței mele
nu poate să-mi smulgă
imaginea clară pe care o am în inimă,
a ta;



Nu este posibil să găsesc alta
care poate face să mă simt bine,
cum o faci tu.



În acele ore minunate
unde visele și realitate se amestecă,
încredere în dorințele noastre
neliniștile noastre în aspirațiile noastre.



Tot ceea ce este legat de acele momente
fiecare moment, fiecare gest,
fiecare sunet, fiecare cuvânt
și pentru acesta oriunde aș merge,

orice aș face te văd lângă mine.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu