vineri, 2 octombrie 2015

Spovedanii albe


Liliana Trif








Eu n-am să-ţi spun că marea mea iubire
Eşti tu, chiar dacă ştiu, e-adevărat,
Dar pentru ce ţi-aş tulbura odihna
Cu spovedanii albe? S-a-nnoptat




Demult în emisfera mea ciudată,
Mă secondează timpul pe alei
Şi vântul uneori mă ia de mână
În locul tău să mă întrebe, vrei




Să-ţi fiu o vreme partener de taină,
Singurătatea-n lanţuri s-o legăm,
Eu n-o să plec nicicând de lângă tine
Şi iarna îţi promit s-o dezmierdăm




La gura sobei lecturând din Tolstoi
Război şi pace”… Hai, răspunde-mi! Tu
Să-mi spui că sunt iubirea ta cea mare…
Eu îl privesc nostalgic… Nu pot, nu!




Am undeva departe-n lumea asta
Un suflet similar şi îl aştept,
Nu, n-am să-i spun că-i marea mea iubire,

Ci doar că-l port adânc la mine-n piept.















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu