sâmbătă, 31 octombrie 2015

TE-AM AŞTEPTAT


Lili C. Bernini







Te-am aşteptat...
Cu patimă şi dor în fiecare zi
În fiecare noapte, ceas de ceas
Şi mi-am imaginat ziua-n care destinul,
Mi te va scoate-n cale şi doar o clipă
Îmi va fi de-ajuns să simt că eşti lumina
Vieţi, soarele ce mă va încălzi mereu.




Te-am aşteptat...
Te-am căutat, cu dor prin vise de poveste
Nu ştiam cine eşti, nu ştiam pe cine aştept
Dar ştiam că exişti şi trăieşti undeva în lumea
Asta mare şi când destinul ne va aduce împreună
O viaţă ca-n poveşti noi vom trăi, iubirea noastră
Va fi unică şi "viaţă veşnică" va avea.




Te-am aşteptat...
Deschide larg fereastra sufletului tău
Şi lasă-mă să intru în tăcere s-alung iarna
Din tine, şi să îţi torn o primăvară caldă,
Cu parfum de fericire, şi să îţi dăruiesc,
Nectarul iubirii ce l-am strâns în tolba
Din inima mea în timp ce aşteptam venirea ta.




Lasă-mă să îţi călăuzesc paşii spre un tărâm
Necunoscut încă ţie, lasă-mă să te ocrotesc,
Vreau să simţi fericirea, lasă-mă să te iubesc,
Aşa cum niciodată n-ai mai fost iubită,
Lasă-mă să te sărut, să simt că trăiesc, să simţi
Cum fiecare celulă este vie şi plină de viaţă
Lasă-mă să te învăţ să mă iubeşti, doar pe mine.




Te-am aşteptat...
Cum aşteaptă deşertul ploaia
Cum florile aşteaptă primăvară
Te-am aşteptat, te-am chemat neîncetat
În sufletul meu, iar ochii mei s-au luminat
În ziua-n care ai apărut din depărtare.


........................................................



Bine-ai venit, eterna mea iubire.















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu