luni, 11 mai 2015

Grupaj de poezii (40)


de unde să-ți trimit îngeri
Carmen Ștefania Luca







n-am nicio pilă

sunt muritor de rând

am dreptul la fericire din an în paște

și atunci doar pe hârtie

cerul îmi fuge cu tot cu Dumnezeu

când cu ruga încerc să-l dau jos

ți-aș cumpăra de la talcioc

dar ai să mă acuzi de fals și uz de fals

și rele tratamente aplicate sufletului

dar îngerii au început să cadă pe rupte

nici paradisul nu mai e ce-a fost

de unde-ți să-ți trimit îngeri

când niciunul nu-mi mai răspunde la salut

sunt mai jos decât mine înțelege

uite vorba lui Nichita

ia un prieten și taci




Minţi mute
Sandu Alrox







Pentru a fi singur cu temerile mele,
gânduri, proiecte,
mă umplu de ploaie torențială
grele sunete de ploaie.




Căldura casei mă protejează
de la sticla rece și întunecată care proprietatea
se confruntă cu o zi în viitor.




Păr închis, mâinile mângâie livid.
Încerc să rețin o durere,
în gură numai gustul dulce a unui fruct de iarnă
amestecat cu gust delicios de cacao.




Un prieten,
pumnii încleștați, o îmbrățișare, un zâmbet,
confort, lacrimi, tristeți și bucuriile...




O pătură de lână moale, mirosul amar de un semineu,
sunetul cald de lemn sub pașii de lumină
de un picior gol obosit odihnă în descoperire,
în cazul în care căldura caldă mă protejează
de sticla rece care se uită la o iarnă întunecată.




Atunci când ți-este dor
Ana Podaru






Atunci când ți-este dor, respiră-mă ușor
Din roua dimineții ce-ți răcorește buza
Ce s-a uscat de-amarul privitului în gol
Suflând din pumni iubire, dorind s-ațâțe spuza




De nu mă vezi în umbra copacului în floare
Mă caută în raza ce-ți mângâie obrazul,
De mă zărești de mână cu steaua căzătoare
Mă caută pe-un țărm ... ascult doinind talazul




Atunci când vântul geme și risipește briza
Eu te zăresc în toate și ochii perle-mi scapă
Te-apleacă dimineața, căci te-am pictat pe pânza
Nisipului udat, condei de gene-n pleoapă




De mă zărești pe crinul grădinilor de vară
Sunt fluture, mireasmă, sau numai amintire ...
Când stelele și luna stau la taclale-n seară,
Mă caută în vise prin gânduri efemere.




Noapte de toamnă
Sprincenatu Dan






Noapte de toamnă nu vreau să rămâi
Să-mi plângi fericirea iubirii dintâi
Eşti rece şi bântui cu ploi şi furtuni
Şi-n suflet buchete de lacrimi aduni...



Mi-e gândul departe şi trist mă adun
În umbrele tale, durerea să-ţi spun
Îmi este dor de povestea din vis
În care pădurea, iubiri mi-a promis.



Frunze goneşti şi le-aşezi pe pământ
Copacii-s goi, ramuri rupte de vânt
Se tânguiesc fără viaţă şi-aşteaptă
Iarna să stingă şi ultima şoaptă.




Noapte de toamnă, te rog eu să pleci!
Paşii iubitei se-aud pe poteci
Braţele-i sunt ramuri pline de flori
Când m-or atinge, m-or trece fiori.




Clipele noastre
Ciobotariu Maria






Desculţă, calc pe urmele tale

marea-mi şopteşte o melodie

desprinsă din razele soarelui

pe nisipul încins

trec valuri unduindu-se

în zâmbetul dimineţii

un pescăruş,

mă priveşte discret

tulburându-mi gândurile

se aşează cuminte

în faţa mea

ne îmbată miresme

cu gust de sare

ochii-mi plâng de fericire

împart sfioasă sentimentele

adunate în straile iubirii

undeva...clipele noastre

se rostogolesc pe tipsia

de aur a timpului.




FLORILE ……VIEŢII
Valy Plugar







Floare mândră a primăverii,
Astăzi este ziua ta.
Ce e scrisă-n cartea vieţii,
Când renaşte natura!




Senin să ai în surâs,
Cu parfum de flori de seară.
Viaţa să-ţi fie un vis,
Şi nimic să nu te doară.




Iubirea lui Dumnezeu,
Să-ţi aducă fericire,
Drumul să nu-ţi fie greu,
Cu încredere în tine!




Inocenţa de copil,
Niciodată să nu o pierzi,
Sufletul,ocean senin,
Pentru cei care-i iubeşti.




Tu regină între flori,
Cu parfumul tău suav,
Ne eşti lacrima din zori,
Tot ce-avem pe lume drag!




Dacă tu n-ai fi pe lume,
Viaţa nu ar exista!
Să ai multă fericire,
Şi să-ţi cânte dragostea!















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu