vineri, 1 mai 2015

JURNAL DIN DUPĂ-AMIAZA UNUI ALCOOLIC


Adrian Bodnaru







De limba oraşului fumător
îmi murdărisem cămaşa
la începutul zilei şi străzii




Pe banii udaţi
de buzunarul batistei cu gripă
Am primit biletul pentru
locul unde oraşul dă în câmp




Dar trenul m-a lăsat în
locul unde oraşul mare
dă în oraşul mic




Fata pe care o lăsasem murind
de dragoste în somnul ei
Mi-a spus că ştie
locul unde oraşul mic dă în câmp




Doar pe două
dintre cioburile sticlei aruncate pe şină
le mai ţinea alături
hârtia etichetei prostite




- Aici e locul, mi-a spus
Fata




În cămaşa murdărită
la începutul zilei şi străzii
Abia după trei marfare
am reuşit să-mi amintesc ceva
Demult:
Trotineta cu roţi
din cutii de cremă “Guban”
Ce nu-mi rezista
Două lungimi de curte
la rând
Niciodată.


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu